Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Kenapa ....huh!
Assalammualaikum!
korang nampak tak tanda seru tu?
tu maknanya aku tengah marah..
geram sangat-sangat..sedih gak
huh..
marah...
dan
sedih..
Aku tunggu dia sebelom keluar dewan..
pastu dia panggl kak long..
dia gi mana tah ngan kak long..
Hazirah soh aku tunggu tapi aku sedih aku x layan dia pon..
sian tapi aku x snggp nk pandan muka orang..
aku g tandas.geram sangat..

aku g beli air je..
aq g tempat biasa(tepi kolam)minum air kat situ..
sambil tu aq tengok dia ada lalu x...
xde weh xde..

penat aku tunggu..
Aku sakit hati sangat..
Kawan baik aku sendiri pentingkan orang lain dari aku?!
sudahlah!!
Baik!kau dah ada kawan baik baru kan?ok,fine!
Aku xde kawan..
huh!!
Kau x bercakap ngan aku pon..
Kau pk aq ni ape?
baiklah!
BYE!!

Ditepek kat sini pada12:06 AM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>