Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Memori..dAn kesakitan di hati
Assalammmualaikum atau Selamat sejahtera
Harini memang seronok..terdengar kicauan burung dan sapaan sang bayu.
mama dan abah dah pergi kerja.huu..
Time hadap laptop comel ni.Aku boleh ingat kisah lalu..
Memang menyakitkan hati..Kenapa sanggup merobekkan hati kecilku ini.
I..2...3...

Menari bole melegakan hati sket TvT
oKey!
Masa tu hari terbuka..Aku bukak hari itu dengan tangan je.ebad tak?HAHA..
sO,ada buat wayang..so,aq dh bli makanan skali.mama dah sampai time tu..
lepas tu,Tikah panggil aq..
Dia kata suruh aq gantikan dia kejap..Orang bengong cam aku buat ajelah..
Pastu dia datang balik..dia cakap perkataan yang menyakitkan
Weh,koganti tempat aq ajelah kasi kad kad parents ea..
Pergh..!meletup hati gua..
Aq dh siap nak tngk wayang..
cipet tol lah..#kau ni cube bawak bersabar-diary
Aq x dapat tengok wayang.,bile parents dah takde..
aq makan laksam yang aq bli..huu....pengubat hati..
nak nangis aq...dyeorang dpt tngk wayang..

Dah la...sdeyh taw..da nages da..waaa....TvT
Credit for Kak Ainaa coz that pikca..

Ditepek kat sini pada5:58 PM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>