Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Confussion of sweat and tired
Tumblr_lm7zkxyk921qaj9ofo1_500_large
Assalammualaikum
Okey..Selalu korang dengar masa cuti sekolah ni main aje memanjang kan?Rasanya anggapan tu adalah sinonim dengan budak-budak yang baru masuk sekolah.Alah..yang darjah 1 sampai 5.Time tu aku memang gile-gile.#gile-gile ke gile?konfius..#
Macam-macam aku buat hoho..aku memang tak dapat menolak kenyataan yang aku ni tangan seribu.(simpulan bahasa buatan aku->macam2 nak buat)
Masa aku darjah 3 aku ade kawan baik gile3.Rumah kitorang dekat.Jadi,senglah kitorang nak bermain bersama.Setiap cuti sekolah mesti aku dengan dye ni macam kembar siam.haha..port aku ngan dye adalah di rumah jiran aku.Rumah Atok.#Bukan atok aku#
Haha..atok x kesah pon..ary aku main buaian dye..skang dah x..aku pon x tau apsal aku dh x slalu gi umah dye.Dah matang kot#prasan#
Okeylah,aku nak gi KL..Umah makcik aku.sepupu aku bertunang.Aku?Eh,berangan pulak..hoho..
Goodbabai..

Ditepek kat sini pada3:20 AM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>