Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Hari yang tersangat gile penaat
СМС cпокойной ночи - смс любимому, смс любимой, смс признание, смс о любви
Assalammualaikum..
Harini rasa sibuk sungguh!
Macam nak pengsan
pergi sana,pergi sini,pergi situ
susah betul nak dapat waktu rehat..
pagi-pagi lagi pergi sekolah menengah nak minta sijil berhenti sekolah..
ingatkan dah hantar ke sekolah menengah,rupanya belum..
apalah cikgu ni..=_=
Lepastu kerani kat sekolah menengah tu cakap tak payah ambil..
tak payah ambil?!kerani ni 'pandai' sangat kenapa entah
Azmiera tahulah yang diri ini masuk KRK 
Tapi surat tawaran tu takkan membohong.
Daku pergi ke rumah Ani nak tanya soalan cepumas sikit
Rupanya cikgu belum hantar lagi dokumen tu..
Macam nak baling angin sahaja rasanya!huh!
Dah tu,pergilah sekolah rendah
masih ada lagi dokumen kat situ rupanya..
tenang sikit..nasib baik cikgu kat situ baik2
'A gemuk A kurus'lawak daku dengar..
ahahaha!
siap semua hari selasa kena datang sekolah lagi sebab nak mintak
sign GB(Guru Besar)waa!!
pastu pergi kedai wak makon dulu
#kedai runcit terkenal masa aku kecik2 dulu
Then,pergi rumah Hj.Bahri.
Orangnya takdak pulak masa nak minta tanda tangan..
nasib baik kerani ada terangkan..
Tapi!muka aku jadi kelat
.
..
...
Waargghhh!!dye suruh kami lengkapkan dulu borangnya..
sabak aur sahaja..
hamba jumpa anak kucing..
dahlah kecik memang padan dengan kurus perutnya itu
Hj.Bahri ni..kaya tapi nak bagi kucing makan pun tak mampu..
ptuiihh!menyampah daku!

Ditepek kat sini pada4:55 AM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>