Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Strawberry Vampire-part 2
Strawberry vampire-part 2
Harini xde gamba..hoho!!

Rugi besar nampaknya aku kalini..Nasib baik dia selamatkan aku.
Mary:Tengok ni,Lucian!Banyak lagi strawberry boleh digunakan!
Lucian:??!
Mary:apsal buat muka terkejut camtu?Hahaha

ada sepasang mata yang memerhatikan mereka
Woof!
Philip:GRR..berani kau sembunyikan cik muda aku!Meh aku gigit leher kau sampai terkulai
Lucian:Mahluk apa ni?boleh bercakap pulak tu.
Mary:Philip,jangan bunuh dia!Dia tak tau apa-apa!aku ikut kau balik sekarang
Philip:Dah banyak kali aku pesan jangan tinggalkan vila sesuka hati!sini bukannya tempat yang sesuai..
Mary:Lu..Lucian awak tak apa-apa?Minta maaf ya!Aku kena ikut philip balik vila.Walaupun takleh duduk ngan kau..aku rasa seronokBertuah dapat jumpa kau.Aku takkan lupakan kau,;(
Lucian:Hei!nanti!
Mary:Aku harap kita jumpa lagi.bye!
Lucian:.......
---------------------
Lucian ekori mereka...

Lucian:Nanti!Walaupun kau pengikut dia.kau tak berhak paksa dia balik!
Philip:Huh!Kau 'berani'jugak orangnya..Kau mungkin kehilangan nyawa sebab'keberanian'kau..
Lucian:Aku bukan nak cari pasal tapi nasihat je..Warghh!!
Lucian:Manusia macam kau tau apa.Kau masih awal 100 tahun!Kau ingat kau sape.Pergi atau maut menanti!
Mary:Philip,kau janji takkan cederakan dia!Lepaskan dia!
Phipip:?
Lucian:Aku ni kawan dia!Kalau dia balik sebab terpaksa aku takkan biarkan!Warghh!apsal tetibe..!lepaskan aku!susah nak bernafas!
Mary:?!Haha..maaf.aku tak tau kau takut didekati.tapi aku rasa gembira kau datang cari aku.Kau kata kita kawan kan?
Lucian:Sebelum bagitau dulu nama kau.

----------------------------------------------------------------------------

Labels:


Ditepek kat sini pada11:56 PM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>