Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Durian popular macam penyanyi
Assalammualaikum ^^


Sihat?Alhamdullillah..Azmiera tak berape sebab esok kena balik asrama.huhu..
Sape yang senasib ngan Azmiera tu meh nanges meh.


Mase Azmiera balik rumah 2 minggu lepas,abah cakap ade banyak gile durian.
Abah tak tahu nak buat ape dengan pakcik-pakcik durian tersebut.


Abah panggil sedare-mare,jiran,pelakon,penyanyi,ikan datang rumah.Makan durian same-II.Memang bestlah!


Lepas tu,still ade durian lagi,abah tak tau nak buat ape.Haha.rezeki melimpah tumpah kebelakangan ni.


Ingatkan Azmiera nak bagi kau orang,tapi tak tau camne nak bagi.haha..Azmiera yakin yang durian kat rumah kau orang pun melambak kan?betul tak?betul tak?


Okeylah!Harap kau orang gembira bersame durian tersayang.Tetapi janganlah lupakan pokok durian.Kerana tanpa pokok durian,entah dapat entah tidak buah durian sweet tu.Jelly tau pokok durian tuh.haha..


Terima kasih membaca,comel:)

Ditepek kat sini pada12:38 AM | 1 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>