Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Monyet pun nak belajar
Floral Print - So Fashionable and So Girly <3
Assalammualaikum strawberry!

Lamanya tak bersua walaupun hanya dengan blog.hehe..Miera rase dah 2 bulan dah.
Ohye.Miera ucapkan Selamat Hari Raya kepada strawberi - strawberi sekalian..:)

Korang tau tak Miera kelas ape?takkan tak tau?cross your heart!Gosh!!tak tau ke?Eh,eh nape tuJanganla tekan button [x] dulu .Miera gurau je la ..-_-Sori,sori!Miera kelas 1RK1.Budak pandai?
kelas pertama kodd.Hihi..Alah,kalau usaha boleh dapat ye dakk??

Okeh!Miera nak cite pasal monyet.Monyet ni sejenis mamalia yang mampu mengikut pergerakan manusia jika dilatih.Sape kate monyet buduh?

Oraitt,minggu lepas ade monyet kat kelas miera.die panjat kayu kat siling.die bole lompat atas meja.menjerit sekelas.fuhh..nasib die blah.perhatian itu monyet liar,kelas kitorang kelas kayu.

Rasenye monyet tu pun nak belajar.Mungkin die nak buktikan yang die pon bole berjaya.
Terharu ..;)

Okelah..Thanx bace strawberi!(^..^)

Ditepek kat sini pada10:23 PM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>