Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

End Year Giveaway by FD


Assalammualaikum ..

  Alhamdulillah , Mierazz dapat join Giveaway Kak Fatin Diana nih .Kak Fatin Diana sendiri yang jemput . Alhamdulillah .. terharu .. terasa diri ini wujud .. Sebenarnya , ni dah kali ke empat Akak comel ni buat Giveaway . Untung .. mierazz ni buat first GA pon sorang peserta jek . Haha .. Tak Hott lah katekan ..
Tengok senarai hadiah .. Allah ! Banyaknye :B ..

   Kak Fatin tanye mieraz tau nak hadiah ape tapi sebenarnya beliau tanye semua orang .. Haha , muka perasan . Kalau mieraz menang lah kann .. mieraz nak ..

-Long necklace (sudah pastii)
-souvenir dari Russia (negara idaman mieraz)
-Set pen ( untuk sekolah)
-Pashmina ( Leopard ! auww)
-Hadiah misteri dari Nabila Medan (Waah,ape yek?)
-Simple header by Akma (^^)

    Haha , banyaknye kau nak budakk ! Biaselah .. budak tak hott memang macam nih ..-,-  
In Shaa Allah menang . Doakan mierazz tau !

    Mierazz nak tag pyqa99 dengan Nizam .. Join tau budakk ! Gile best hadiah die tuh !
Bole pilih - pilih ! =3

Ditepek kat sini pada12:05 AM | 2 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>