Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Famous Face
Assalammualaikum 

Minggu lepas kelas 2RK1 buat poyoo . Err , bukan gempak , gempak . Ye jerr . Alaa , yang penting sebab Mr.So lah . kihkihkih .

Kitorang buad PBS kot time tu . Kene cari famous face . Cik gigi belom bentangkan tikar , layar perak , baju baru lagi . So , cik gigi nak tunjuk contoh famous face cik naa .. ;)

Kak Yuyu Zulaikha

  <=Kak Yuyu . Comell kenn ? :3

Saya jadikan die Feimess feiss sebab beliau merupakan seorang remaja yang berhati besar . Dahla comel , gamba pon semua gojez gitu . Lainlah cik ni , asek - II tengok je orang publish gamba sane sini . hermm . Kak Yuyu punye post memang kalau tido tu memang kene campak dekat Laut Cina Selatan . Nak tak ? Bahasa memang senang paham dan menarik untuk bace macam magnet . *ziunngg*bunyi magnet . Header simple tapi ohsem . Follower pun ramai . Syahdu pula mendengar bab bab follow ni . Selalu masuk magazines . Wahh ! nak jadi macam Kak Yuyu , bole ? 

Kak Nurdani

My Photo<= Kak Dani . Sangat kreatif :o

Famous face kedua . Beliau memang pro bab lukisan dalam komputer . Memang jelly tengok . Arghh ! Mengapakah . -_- Nak jadi macam Kak Dani . Beliau ni kalau warnekan memang lawa . Takdenye macam hakuh . Doodle serabaii . Baru dapat buat excel siked okey tempahan itu cik gigi . Winkwink . Semuaaa lukisan beliau ohsem gile gile . Tapi tidak perlu khidmat Tanjung Rambutan okey ?Lagi lagi kalau die lukis spongebob wee .. 

Kak Dil

<= Kak Dil . Gojez :)

Ketigee . Beliau belajar kat UTeM . Cik nak masuk situ jugakk .Beliau pernah buat game , best . Fikir senang ke ?Doodle die ohsemmm semuaa . Hai , doodle cik gigi teramat sakaii . Maaf , anda gagal menjadi seperti beliau . Jangan putus asa . Belog beliau kalau tak lawo salah belog lettew . 


Semua di atas my idol . Tekan gambar untuk mengembara ke belog mereka . Naikkan traffic mereka , okey . You are the best ! Okey , tu je . Famous Face  Mr . So . I'm ready .



Ditepek kat sini pada9:18 AM | 2 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>