Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Doodles

Assalammualaikum .

Lama sungguh aku tak hupdate kan ? 3 minggu dah . Heii , sedeh . Ape nak buat budak asrama la katakan . Padan muka ko sape suruh duduk kat asrama.

Aku beli buku lukis . Then, terjadilah ...



comel takk ?

Maaf kabur --'

Aku ni AJK Keceriaan jek tapi kerje macam aku je . Mane Ajk Keceriaan lagi seorang kat dorm tu aku pun tak tahu . Hmm // Macam-macam buat . Nak nangis pun ada . T^T

Oh ye ! Nama aku jadi Michan . Sebab .. aku tiba tiba rasa minat shin chan dan nama chan . * Dasar gedikk

Okeylah ! selamat tinggal !chu...

Ditepek kat sini pada5:13 AM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>

comel takk ?

Maaf kabur --'

Aku ni AJK Keceriaan jek tapi kerje macam aku je . Mane Ajk Keceriaan lagi seorang kat dorm tu aku pun tak tahu . Hmm // Macam-macam buat . Nak nangis pun ada . T^T

Oh ye ! Nama aku jadi Michan . Sebab .. aku tiba tiba rasa minat shin chan dan nama chan . * Dasar gedikk

Okeylah ! selamat tinggal !chu...

Written by me at 5:13 AM | 0 Pinkzluv{s}
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>