Boo!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Kartun feveret kite dulu ~
Assalammualaikum . ~

Dulu ,

kite tengok cerite Kacang , Kacang , Kacang ! Memang comellah mereka itu . Entah mengapa , rancangan itu sudah tiada . Sebak di dada . Tssk . Cerita tu standard macam Canimal . Tapi apasal entah .




Yang kedua , cerita Anak - Anak Sidek . Siap ada majalah komik lagi dik oi ! Miera la salah seorang pembelinya . Kadang - kadang tu tak dapat sebab duit tak cukup ."Mak , ite nyak iniy ""Tak bule , uit tak ukop " . Ohmai ! Suwit tak kami .




Ketiga , Teletubbies ! Alolo .. comeynye .. Hikhik . Masih ingat lagi tak ikut mak pergi kedai sebab nak tengok teletubbies . Dasar poyo . -.-Mereka mengamalkan nilai murni . Wah !




Keempat , go go Power Rangers ! Wahaha .. Sape tak tau ? Ececehh .. Feveret wa yang warna pink hok . Biaselah tu , perempuan .



Kelima , Otokmen ! Eh , bukan bukan . Ultraman . Kekadang pelik apa pasal Dinasor mereka macam patung . Wah , matang tak fikiran mase kecil .




Keenam , Power Puff Girl . Comellah wey . Macam biasa , pink yang pertama . Tapi , ada yang mengolah kepada bentuk shojou . Power Puff Z ? Apakah ? Hekeleh wa pun tonton .




Ketujuh , kartun ni macam dah berabad dah . ~Bertahun sudah ku menunggu dirimu~ Chet , diamlah ! Wa simpan dia punya patung . Shuwit tak kami :p




Kelapan , kartun Tom & Jerry . Miera memang menyampah dengan Tom tu . Masalah apakah ?




Kesembilan , Dragon ball ! Memang selalu tengok . Yang Miera ingat , ada nama Goku . Kipas besar >.<



Kesepuluh , Chibi Maruko Chan . Aww aww. Omey sanad . Selalu tengok .




Kesebelas , Hamtaro . Yes , memang minat . Sape tak tau tengok bawah . Teringat dekat hamster miera bela dulu .;(



Kedua belas, Mojacko . Sepupu itew belikan patung mojacko untuk itew . Bapak gedik . :p



Ketiga belas , Popeye the Sailorman . Dengan salad nye tu .



Kempat belas , Naruto masa dulu - dulu . Shipuden ni takdela . maspunden ade , Nak ?



Dah , dah .. ade kite tak tido kang . Nyte ~



Ditepek kat sini pada10:14 AM | 0 orang sesat
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>